Subject: Covid-19 ja gripi ülevaade
From: "Olga Sadikova" <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Oct 2024 16:39:23 +0300

Tere!

Saadan COVID-19 ja gripi ülevaate 41 nädala kohta.

Ülevaade põhineb nii TEHIK-u kui ka haiglate poolt edastatud andmetel.

Täname kõiki kes on leidnud selleks aega ja võimalusi.

Lugupidamisega

Olga Sadikova

Peaspetsialist

Nakkushaiguste epidemioloogia osakond

Gripikeskus

+372 7943549

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.